Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Kreujemy wizerunek marki. Tworzymy nowy obraz firmy lub przywracamy do życia stary.

Identyfikacja Wizualna (Corporate Identity, CI) ma na celu określenie kolorystyki, formatów, krojów czcionek oraz elementów graficznych które mają być zastosowane do tworzenia materiałów reklamowych firmy. Identyfikacja wizualna jest sposobem na uporządkowanie linii graficznej marki. Dopełnia funkcję jaką pełni logo firmy, a w niektórych przypadkach nawet go zastępuje (total branding). Spójny system graficzny powoduje efektywniejsze kojarzenie firmy przez Klienta, a także wzmacnia efekt kampanii reklamowych prowadzonych w różnych mediach.

O dopracowanym, spójnym i konsekwentnie stosowanym Systemie Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) warto pomyśleć już na samym początku działalności firmy – począwszy od logo firmy, poprzez poprzez akcydensy (druki firmowe, broszury informacyjne i foldery reklamowe, szablony dokumentów, faktur), aż do ogólnego oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy.

Po opracowaniu projektów przystępujemy do opisu poszczególnych elementów w Księdze Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide).