Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Jak stworzyć system identyfikacji wizualnej firmy?

Identyfikacja wizualna – to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po

czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to właśnie nasza firma; to kolorystyka, logo,

logotyp etc. Są to kolejne elementy, poprzez które buduje się relacje z otoczeniem.

Na system identyfikacji wizualnej składają się :

  • symbol firmy (znak i logotyp firmowy),
  • kolory firmowe,
  • symbole dekoracyjne,
  • typografie dekoracyjne,
  • druki firmowe (papier, koperty, dokumenty i inne)
  • identyfikatory pracowników,
  • stemple, – materiały reklamowe,
  • materiały drukowane dla celów public relations,
  • środki transportu (samochody ciężarowe, osobowe),
  • ubiór pracowników,
  • wystrój stoisk targowych,
  • aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia,
  • tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe,
  • opakowania.