Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Strona na Facebooku to nieodzowny atrybut promocji każdej firmy z bardzo dużym zakres funkcjonalności reklamowej i promocyjnej. Każda strona gromadzi swoich fanów (można nazwać ich przyjaciółmi), czyli profile osób, które obserwują to co dzieje się na stronie. FunPage daje możliwość kontaktowania się z klientami którzy już polubili nasz profil jak i docieranie do coraz to szerszych grup odbiorców usługi czy produktu.

Fan page w serwisie Facebook stanowi połączenie funkcjonalności zwykłych stron internetowych, forów dyskusyjnych oraz blogów. Dzięki temu istnieje bardzo wiele możliwości ich zastosowania:

  • do promocji różnych przedsięwzięć (firmy, zespołu, bloga, strony internetowej, itp.)
  • do informowania osób zainteresowanych o aktualnościach związanych z różnymi przedsięwzięciami
  • do podtrzymania kontaktu na linii przedsiębiorca-klienta
  • do wymiany informacji pomiędzy osobami o podobnych zainteresowaniach
  • itd.

Jeżeli mamy już gotową stronę to możemy zająć się jej promocją, czyli gromadzeniem jak największej ilości fanów oraz promowaniem produktów lub wydarzeń w gronie osób zainteresowanych daną tematyką .

Ktoś może zapytać: ale po co mi fani? Małe wprowadzenie do odpowiedzi – kiedyś strony internetowe stanowiły monolog wydawcy w kierunku osób, które daną stronę odwiedzały. Nowy trend  zmienił oblicze komunikacji, która stała się dwustronna. W tym momencie wydawca (czyli właściciel strony) prowadzi dialog z osobami zainteresowanymi. Wracając do odpowiedzi na wcześniej postawione pytanie (po co fani?) można odpowiedzieć, że stanowią oni właśnie tą drugą stronę z którą się komunikujemy Chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć jak ważny jest stały kontakt z takimi osobami.

Fanów można gromadzić na różne sposoby. Jeżeli promujemy rzeczywiste przedsięwzięcie to zapewne dysponujemy też standardową stroną tegoż przedsięwzięcia. Można więc skorzystać z tzw. widgetów, czyli dodatków do standardowych rozwiązań. W przypadku Socjomanii widgetem jest widoczny po prawej stronie prostokąt ze zdjęciami fanów bloga w serwisie Facebook. Facebook generuje gotowy kod takiego dodatku, więc wystarczy go przekleić do naszej rzeczywistej strony. W ten sposób możemy zacząć gromadzić pierwszych fanów.

W zakresie naszych usług proponujemy zakładanie stron firmowych i osobowych , prowadzenie stron facebook oraz promowanie stron, promowanie poszczególnych postów, konwwersję na stronę www poprzez facebook, organizację i zarządzanie konkursami.